Zira’s quotes


"There is no God but Allah and Muhammad is the Messenger of Allah."— Anonymous

ENGLISH itu MUDAH

hye hye hye.. 
saya ada beli buku ni.... 
tajuk nye.....
  ENGLISH ITU MUDAH
( WOW! My English )



al maklum laa... saya bukan laa pandai sangat BI ni.. cakap pun gagap-gagap.. grammar.. spelling memang hancur habis laa... hahaha.. tapi saya tetap mahu memcuba... gagal sekali bukan bermaksud gagal selamanya kan??? jadi bila saya nampak buku ni.. saya tak teragak-agak nak beli.. laju tangan saya mencapai dan bayar hahaha... why not saya beli buku ni.. ni kan buku pembelajaran jugak kan hehehehe

so far buku ni sangat bagus malahan dah bape kali cetak tau.... sangat-sangat laris di pasaran... jadi kepada siapa-siapa yang mahu membaiki atau mempelajari bahasa inggeris dengan mudah dalam versi Bahasa Melayu... meh laa beli buku ni  dalam buku ni ada 18 bab yang menerangkan tentang cara-cara menggunakan English dengan betul... yang buat saya betul-betul tertarik untuk membelinya ialah pelbagai warna.. jadi tak bosan laa klo membacanya.... tapi ingat... klo baca tapi tak buat pratikal macam bercakap pun x berjalan juga.. so buku ni medium koran menambah pengetahuan dalam bahasa inggeris... macam saya ni..hehehe



so cepat-cepat dapatkan buku ni yea,... hehehe...

~ OME!! OH! My English ada season 2.. wah tak sabar nak tengok... mesti gempak habis kan kan kan.. ~

6 comments:

  1. Buku ni memang baik untuk dibeli.

    ReplyDelete
  2. yuo... sgt bgs.. sy dah faham serba sikit berkaitan dgn pronouns, ajective dan mcm lagi. simple jee ^o^

    ReplyDelete
  3. tumpang tanye beli kat mana buku ni ? kat MPH ade x?

    ReplyDelete
  4. saya beli masa ada kanival jualan buku ^_^... xsilap xdwe kat MPH...

    ReplyDelete

sila la beri komen ^o^